De EVE M huidscan: gepersonaliseerd en doeltreffend behandeladvies op maat!

Door Carmen Hanegraaf - 08 / 05 / 2024

Een huidanalyse met behulp van onze EVE M huidscan is de perfecte keuze voor iedereen, ongeacht leeftijd of huidtype. We kunnen je huid hiermee namelijk tot in detail en zelfs tot in de diepere huidlagen in kaart brengen en zien hoe de structuur van de huid is opgebouwd. Hierdoor krijgen wij een gedetailleerd inzicht in de huidconditie, wat we vervolgens als basis gebruiken voor een persoonlijk behandelplan.

Welke huidproblemen kunnen we detecteren met de huidscan?

De EVE M huidscan kan maar liefst 10 belangrijke huidaandoeningen en 17 onderliggende problematieken detecteren. Wat we onder andere kunnen analyseren zijn de huidconditie, huidleeftijd, huidtype, fototype, gevoeligheid en huidtextuur. Er kunnen daardoor aandoeningen als acne, pigmentatieproblemen, rosacea, droogheid, zonneschade, eczeem, melasma en huidirritaties worden vastgesteld.

De huidscan maakt gebruik van 5 filters die de onderliggende huidproblemen onthullen:

• Daglicht: observeert duidelijk de conditie van de buitenste huidlagen, inclusief de effenheid, fijne lijntjes, rimpels en het fototype.
  • Uv-licht: controleert op verstopping van de porie en de aanwezigheid van propionibacterium en beoordeelt het risico op acne uitbraken.
  • Kruis-gepolariseerd licht: controleert op bloedvaatjes en niet met het oog zichtbare vlekken om te laten zien welke huidproblemen er kunnen komen in de toekomst.
  • Parallel gepolariseerd licht: Toont duidelijk de details van de oppervlaktetextuur van de huid, zoals de poriegrootte en de eerste verschijning van fijne lijntjes.
  • Wood licht: Legt hoge scherpe contrastbeelden vast en controleert de diepte, kenmerken en welk type vlekken het betreft.

Samenwerken aan een optimale huidconditie

Na de huidanalyse zul je het persoonlijke plan per mail ontvangen. Hierin zie je een uitgebreid rapport van de huid en een huidverzorgingsplan. Je kunt zelf actief hieraan bijdragen en een goed fundament leggen door thuis te beginnen met de basis. Denk bijvoorbeeld aan de reiniger brightening foam of de hydracream fusion en sunprotection. Zo kun je er samen met de huidtherapeut voor zorgen dat jouw huid weer in optimale conditie komt!

Ben jij benieuwd naar onze huidscan? Plan dan gerust eens een consult, onze huidtherapeuten helpen je graag verder.