Mijn Velthuis kliniek

Tel: 088 - 7785201

Coronavirus

Richtlijnen voor jouw afspraak en bezoek

Op deze pagina geven wij uitleg over onze aangepaste richtlijnen voor jouw bezoek aan de kliniek. Wij verzoeken je deze richtlijnen voorafgaand aan jouw bezoek door te lezen.

Deze richtlijnen gelden zowel voor onze zorgverleners als voor onze cliënten. Ook in ons landelijk dekkende netwerk van klinieken hebben wij ervoor gezorgd dat jij en wij de 1,5 meter veiligheidsnorm goed kunnen naleven. Daar waar je persoonlijk contact hebt met onze zorgverlener zijn de vereiste beschermingsmiddelen aanwezig.

Als je dit wenst kan een consult afspraak ook telefonisch of via beeldbellen plaatsvinden. Je kunt dit aangeven bij ons Informatiecentrum.

Meer informatie

Veelgestelde vragen Richtlijnen
Veelgestelde vragen

Wanneer mag ik niet naar de kliniek komen?

Indien jij, of iemand binnen jouw gezin, klachten heeft zoals hoesten, kortademigheid, neusverkoudheid, recent verlies van reuk of smaak, of koorts kom je NIET naar de kliniek. Je komt tevens niet naar de kliniek wanneer je de afgelopen 10 dagen in een gebied met een negatief reisadvies (code oranje of rood) bent geweest, een huisgenoot in thuisisolatie hebt of wanneer je uit een bron- en contactonderzoek van de GGD naar voren bent gekomen als ‘nauw contact’ en het dringende advies hebt ontvangen om 10 dagen in thuisquarantaine te gaan. Wij verzoeken je om minimaal 1 dag voor jouw afspraak contact met ons op te nemen zodat we tot een passend alternatief kunnen komen.

Mag ik begeleiding meenemen naar mijn afspraak?

Om het aantal bezoekers in onze klinieken beperkt te houden ontvangen wij jou het liefst zonder begeleiding. Indien begeleiding nodig is in verband met jouw mobiliteit, of om een andere zwaarwegende reden, dan is maximaal 1 begeleider toegestaan. Indien je het prettig vindt, kunt je tijdens jouw afspraak iemand laten meeluisteren via jouw telefoon.

Welke aanvullende maatregelen heeft Velthuis kliniek getroffen?

- Wij ontvangen jou graag op zijn vroegst 10 minuten voorafgaand aan jouw afspraak. Ben je eerder? Dan verzoeken wij jou nog even buiten te wachten. 

- In de kliniek wordt je verzocht om jouw handen te desinfecteren, wordt jouw temperatuur eventueel opgemeten en vragen wij jou nogmaals of je klachten hebt zoals hoesten, kortademigheid, neusverkoudheid, recent verlies van reuk of smaak, of koorts. Tevens wordt je gevraagd of je de afgelopen 10 dagen in een gebied met een negatief reisadvies (code oranje of rood) geweest bent, een huisgenoot in thuisisolatie hebt en of je uit een bron- en contactonderzoek van de GGD naar voren bent gekomen als ‘nauw contact’ en het dringende advies hebt ontvangen om 10 dagen in thuisquarantaine te gaan. 
Indien dit het geval is, gaat de afspraak niet door en plannen we een nieuwe datum. 

- We heten jou van harte welkom, maar zullen je de hand niet schudden. In de wachtruimte zijn er minder zitplaatsen beschikbaar; zo kun je anderhalve meter afstand houden tot een ander. Om reden van hygiëne zijn er geen tijdschriften beschikbaar in de wachtruimte. 

Ik heb een filler behandeling ingepland staan, maar ik heb al een COVID vaccinatie gehad of ga deze in de nabije toekomst krijgen. Kan deze filler behandeling dan doorgaan?

Een filler behandeling kan niet plaats vinden in de periode van 2 weken voor tot 2 weken na het krijgen van een COVID vaccinatie. Houd hier rekening mee bij het inplannen van je behandeling. Het consult gesprek om je wensen te bespreken kan natuurlijk wel gewoon doorgaan.

Mocht je in deze periode toch al een behandeling hebben ingeboekt, dan verzoeken we je contact met ons op te nemen zodat we een alternatieve datum met je kunnen inplannen.

Direct contact opnemen

MA - DO 08.00 - 18.00

VR 08.00 - 17.00

Vestigingen Stel een vraag
Bel 088 - 7785201
Kom jij ook naar het Velthuis VIP online event op 8 juli?
Meer informatie