Over Mijn Velthuis kliniek
Alle informatie over je behandeltraject altijd bij de hand
Alle informatie over je behandeling altijd bij de hand
Bij Velthuis kliniek zijn we altijd bezig om de zorg voor onze cliënten beter, sneller en vriendelijker te maken. Daarom hebben we voor jou de digitale omgeving 'Mijn Velthuis kliniek' ontwikkeld. Met dit handige online zorgpad kun je je zorgeloos voorbereiden op jouw behandeling, want je hebt alle informatie direct bij de hand.
Alles over Mijn Velthuis kliniek
Wat staat er in Mijn Velthuis kliniek?
Zodra je een persoonlijke e-mail uitnodiging van ons hebt ontvangen, kun je inloggen op jouw Mijn Velthuis kliniek pagina. Hier vind je alle informatie over jouw consultafspraak, de behandeling, de eventuele operatie en nazorg. Je kunt op elk moment inloggen om te zien wat de volgende stap in jouw behandeling is en wat je kunt verwachten. Zo ben je altijd goed voorbereid.
Je vindt in Mijn Velthuis kliniek alle informatie over jouw consultafspraak en de arts bij wie je deze afspraak hebt. Zodra je een behandeling hebt gekozen, lees je er alles over jouw behandeling, de operatie en de nazorg. Je vindt hier altijd de datum, tijd en locatie van je afspraken terug.
Per afspraak in jouw behandeltraject vind je de relevante informatie terug, zoals de juiste voorbereiding, de antwoorden op veelgestelde vragen, maar ook de adviezen voor leesregels die je moet opvolgen rondom je behandeling en operatie.
Je vindt informatie terug over de operatie en hoe je je hierop optimaal kunt voorbereiden. Ook vind je informatie terug over wat je kunt verwachten als je na de operatie weer thuiskomt. Want ook ná de behandeling blijven we graag weer goed voor je zorgen.
Eenvoudig inloggen
Mijn Velthuis kliniek kun je gebruiken in 4 eenvoudige stappen:
Wil je Mijn Velthuis kliniek op je telefoon gebruiken? Download eerst de gratis app ‘Mijn Velthuis kliniek’ via Google Play Store of Apple Store. Voor computer of tablet gebruik ga verder naar stap 2.
Open jouw e-mail en klik op de link die wij je hebben verstuurd in de uitnodiging. Heb je deze nog niet ontvangen? Dan kun je Mijn Velthuis kliniek nog niet gebruiken.
Je komt op een inlogscherm. Meld je aan met jouw e-mailadres en het wachtwoord dat je hebt ontvangen in de e-mail.
Na aanmelden ontvang je een authentificatie code via SMS of e-mail. Voer deze code in en dan ben je ingelogd. Let op: deze code is slechts 15 minuten geldig.
Video uitleg
Mijn Velthuis kliniek app activeren en downloaden, hoe werkt dat?
Meer informatie
Veelgestelde vragen
Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord niet meer weet?
Ja gaat dan naar de inlogpagina van Mijn Velthuis kliniek (https://medimapp.velthuiskliniek.nl) en klikt op wachtwoord vergeten. Vervolgens voer je jouw e-mailadres in en ontvang je een e-mail met instructies zodat je een nieuw wachtwoord kunt instellen.
Waarom heb ik naast een gebruikersnaam en wachtwoord ook een SMS-code nodig om in te loggen?
Omdat in Mijn Velthuis kliniek persoonlijke (medische) gegevens van jou staan is het wettelijk verplicht om een zogeheten ‘twee-factor authenticatie’ te gebruiken tijdens het inloggen. Bij deze twee-factor authenticatie is er zowel een wachtwoord als sms-code nodig om in te kunnen loggen. Deze manier van inloggen minimaliseert de kans op misbruik van jouw gegevens door hackers omdat ze naast toegang tot jouw wachtwoord ook toegang tot je telefoon moeten hebben.
Kan ik ook op een makkelijkere manier inloggen?
Indien je de Mijn Velthuis kliniek app op jouw mobiele telefoon gebruikt, kun je ervoor kiezen om een pincode in te stellen als alternatieve inlogmethode. Dit is vergelijkbaar met de manier van inloggen die je kent van jouw internet bankieren app. Voor het inloggen in de app kun je dan je pincode gebruiken. De app op jouw eigen telefoon is samen met de pincode even veilig als de combinatie van wachtwoord en SMS-code.
Inloggen via de website kan alleen met de combinatie van wachtwoord en SMS-code.
Kan ik Mijn Velthuis kliniek gebruiken op elk apparaat?
Je kunt Mijn Velthuis kliniek zowel gebruiken via de app op je mobiele telefoon, tablet of via jouw laptop.
Is mijn persoonlijke Mijn Velthuis kliniek omgeving veilig?
Omdat in Mijn Velthuis kliniek persoonlijke (medische) gegevens van jou staan is het wettelijk verplicht om een zogeheten ‘twee-factor authenticatie’ te gebruiken tijdens het inloggen. Bij deze twee-factor authenticatie is er zowel een wachtwoord als sms-code nodig om in te kunnen loggen. Deze manier van inloggen minimaliseert de kans op misbruik van jouw gegevens door hackers omdat ze naast toegang tot je wachtwoord ook toegang tot je telefoon moeten hebben.
Ik wil iemand anders toegang geven tot Mijn Velthuis kliniek. Kan dat?
In Mijn Velthuis kliniek staan persoonlijke (medische) gegevens over je afspraken en ingrepen. Je kunt anderen toegang verlenen door je persoonlijke inloggegevens met deze persoon te delen.
Wat kan ik doen als mijn vraag er niet bij staat of als er iets niet goed lijkt te gaan?
Heb je vragen over het gebruik van Mijn Velthuis kliniek of lijkt er iets verkeerd te gaan? Neem dan gerust contact met ons op. Je kunt ons bellen op 088 - 778 5301 of mailen op support@velthuiskliniek.nl.
Direct contact opnemen
Tel: 088 - 7785201
MA - DO 08.00 - 18.00
VR 08.00 - 17.00
Vestigingen Stel een vraag
Vragen?
Heb je nog vragen over Mijn Velthuis kliniek? Neem dan telefonisch contact op met ons Informatiecentrum op 088 – 778 53 01 of stuur een e-mail naar support@velthuiskliniek.nl.
Maak een afspraak
Plan een telefonische intake
Boek uw afspraak eenvoudig online
Stel een vraag
Contactformulier
Je kan via bovenstaande knop online een afspraak boeken.